.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عضو شورای راهبردی حزب‌الله گیلان:
متخلفان اقتصادی شورای رشت مجازات شوند
شمال نیوز:وابستگی مدیریت شهری رشت به مدیریت فرهنگی گیلان از عوامل ایجاد این تخلفات بزرگ بوده است/اختلاس بزرگ سه هزار میلیارد تومانی و اختلاس اخیر شورای شهر رشت در دوران دولت اصولگرا رخ داده است.

شمال نیوز:عضو شورای راهبردی حزب‌الله گیلان با قدردانی از سربازان گمنام امام زمان (عج)، بر ضرورت برخورد قاطع دستگاه قضایی با متخلفان اقتصادی و اختلاس‌کنندگان شورای اسلامی شهر رشت تأکید کرد.

به گزارش شمال نیوز سیدعلی آقازاده در گفت‌وگو با فارس با بیان اینکه یکی از موضوعات مهم مطرح در گیلان و حتی کشور اختلاس در شورای شهر رشت است، اظهار کرد: عوامل بسیاری در وقوع این اتفاق تلخ نقش داشته‌اند.

وقوع تخلفات در شورای شهر رشت فاجعه است

وی، شوراهای اسلامی شهر را مکانی مقدس و جایگاهی ارزشی خواند و ادامه داد: حوادث اخیر و فسادهای مالی در شورای شهر رشت موجب هتک حرمت و حیثیت مردم شریف رشت شده است.

عضو سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس، حوادث و تخلفات اخیر در شورای شهر رشت را فاجعه خواند و خاطرنشان کرد: مردم با صداقت و باورهای دینی نمایندگان شورای اسلامی رشت را انتخاب کردند، اما برخی برخلاف تعهدات خود عمل کردند.

وی، انتخابات را محل‌ انتخاب نیروهای پاک، انقلابی و متعهد دانست و خاطرنشان کرد: نیروهای مومن کمتر به طرف این گونه تخلفات گرایش پیدا می‌کنند.

آقازاده با بیان اینکه مدیریت شهرهای بزرگی مانند رشت وابسته به مدیریت استانی است، افزود: برخی تأییدها مانند تایید شهردارهای شهرهای بزرگ باید توسط هیئت دولت و وزارت کشور انجام شود.

وی، با بیان اینکه ریشه تخلفات مدیریتی در استان از دولت‌های سازندگی و اصلاحات است، گفت: در آن دوران برخی چشم طمع به بیت‌المال داشتند که برخورد مناسبی با آنها نشد و آن روحیه هنوز در بدنه بخشی از مدیران وجود دارد.

عضو شورای راهبردی حزب‌الله گیلان اذعان کرد: اختلاس بزرگ سه هزار میلیارد تومانی و اختلاس اخیر شورای شهر رشت در دوران دولت اصولگرا رخ داده است.

باید با متخلفان شورای شهر رشت برخورد شود

وی، ضعف مدیریت نظارتی و سیاسی را از عوامل اصلی وقوع تخلفات بزرگ در شورای شهر رشت برشمرد و خاطرنشان کرد: با اتفاق‌های اخیر کارهای بسیاری از مردم روی زمین مانده و اعتماد مردم نسبت به بخش زیادی از مدیریت‌ها کاهش یافته است.

آقازاده با تأکید بر اینکه باید با تمام افراد متخلف شورای شهر رشت برخورد قاطع شود، گفت: وابستگی مدیریت شهری رشت به مدیریت فرهنگی گیلان از عوامل ایجاد این تخلفات بزرگ بوده است.

وی از سربازان گمنام امام زمان (عج) و قضات برای برخورد مناسب با جریان تبهکار و متخلف شورای شهر رشت قدردانی کرد و یادآور شد: افرادی که در این موضوع به وظایف خود عمل نکردند، باید پاسخگوی خدا و مردم باشند.

مردم ایران در انتخابات 92 وفاداری خود به نظام را نشان می‌دهند

نماینده سابق مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به انتخابات سال آینده ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهرها، متذکر شد: جمهوری اسلامی ایران طبق انتخابات و آرای مردم شکل گرفته و استقرار یافته است.

وی، شوراهای اسلامی شهرها را نخستین کانون مشارکت مردم در اداره کشور دانست و تصریح کرد: مردم ایران به‌ویژه گیلان در 34 سال اخیر امتحان‌های خود را به خوبی پس داده‌اند و بار دیگر در انتخابات 92 پایداری و وفاداری خود نسبت به نظام اسلامی را با وجود مشکلات و نامهربانی‌های برخی مسئولان نشان می‌دهند.

آقازاده در پایان مردم ایران را وفادار به ولایت‌فقیه و ارزش‌های الهی دانست و خاطرنشان کرد: این ملت آماده ایثارگری و جانفشانی در راه آرمان‌های انقلاب اسلامی است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

مهدی 29 اسفند 1391
سلام از متخلفان شورای شهر قائمشهر چه خبر
احسان 29 اسفند 1391
جناب آقازاده این شورا در زمان نمایندگی شما و با تایید شما در راس قرار گرفت.یادتان رفت؟ آقایان ...با حمایت شما در شورا به مخالفان شما گیر می دادند.یادتان رقت؟ شما بودید که در کنار ...قرار گرفتید و تیشه به ریشه حزب اللهی ها و نماینده آقا در گیلان زدید.یادتان رفت؟ هدایای آقای ... برای انتخابات شما قبل از انتخابات توسط هیات ورزشهای همگانی توقیف شد.یادتان رفت؟ ارتباط شما و ...در تهران و گیلان یادتان رفت؟ تروریست دانشمندان هسته ای که یک خانم بود کارمند دفتر شما بود.یادتان رفت؟ شما رانت خواری کردید و دامادتان را بدون سابقه کار دولتی بخشدار فومن کردید.یادتان رفت؟ اگر یادتان رفته همه اسناد را به کلیه سایتها و روزنامه ها ارسال کنم تا یادتان بیاید . امروز برای چه کسی شعار می دهی؟ خودت که همه کارها را بر علیه نظام کردی؟ اگر خواستی دلیل اینکه در گیلان جذب نشدی و در کردستان جذب سپاه شدی را هم میگم
رضا 29 اسفند 1391
سردار آقازاده همیشه دلسوز مردم گیلان بوده هست و خواهد بود حیف که قدر اینجور آدم ها رو دیر میفهمیم.انشاء الله با وجود افرادی مثل ایشون جلوی دزدی در استان گرفته بشه.حالا معلوم شد چرا ایشون یه تنه با این دزد ها مخلفت میکردن.خدا حفظشون کنه واسه ما.
نا شناس 1 فروردين 1392
از سربازان گمنام امام زمان تشکر وقدردانی می شود واز آنها خواهشمندیم تا از شورای بخش سرخرود بخصوص دهیاری های سطح منطقه علی اباد-دریاسر-چاکسر -درویش اباد-کله مرز -بیشه کلا -شاهکلا وغیره هم تحقیق وتفحص نمایند وببینند چقدر در مسائل تغییر کاربری قانونی عمل نمودند ضمنا"از دهیاری چاکسر درمسئله اخذ عوارض از ویلاسازان و....چقدر در چارجوب قانون عمل نمودند الان وقت تحقیق وتفحص در اموال شخصی شوراها ودهیاران منطقه بوده تا معلوم گردد که رسالتی بعهده ایشان گذاشته تا از عدل وانصاف صیانت کنند نه از مال اندوزی وخسارت به بیت المال.
نا شناس 2 فروردين 1392
سلام رمدانی چرا جواب کامنت اظهار نظر دهده اول را نمیگی مگه اطلاعاتت کافی نیست ؟
نیما 2 فروردين 1392
با سلام تشکر وقدردانی ازجناب آقازاده و همراهان وهمفکران وی استدعا دارم درخصوص یک مسئله به ظاهر کوچک اما بسیار تاثیرگذار(صرف صبحانه کارمندان درساعت اداری ومعطل کردن ارباب رجوع)درتمامی ادارات ودرهمه سطوح که بدل به عادت گردیده ولااقل در شهر رشت اینگونه است تذکراتی ایراد دارند بلکه بدلیل دارا بودن تریبون تاثیر گذار بوده وادارات و سازمانها ونهادها را از این چهره بسیار زشت (وجود نان و پنیر وچای و.... برروی میزکار ویا عدم حضور کارمند درمحل کار بدلیل صرف صبحانه)پاک نمایند. اینجانب حاضرم تا حصول نتیجه همکاری نمایم.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.08 seconds.